MOHAMAD FARHAN

haii . lama dah tak jejak sini haa. lebih 8 bulan kot. last time aku sem4, sekarang aku sem6 dah oii. err. hahahaha. malas dah nak berblog bagai ni. k memang pemalas pun sekarang ni kann -.-

k , harini 25/12 bersamaan 504hari aku dengan
MOHAMD FARHAN ROSLI. k sebenarnya takde dah si dud tu bagai. takda jodoh agaknye kannn. takpa, yg baru ni lagi awesome. kepala dia banyak batu dok situ. hahahaha :P
nak tulis apa ekk ? hahahaha. aku pun taktau. k k k sebelum tu, kita punya email address blog pun dah tukar nama, jadi kinci, ehh kenapa kinci ek ? sebab, sebab ntahh. nama tu pun si paan kenet yang bagi. motif? aku pun taktau kenapa.

Dear Mohamad Farhan Rosli,

kau tau tak, aku bahagia dengan kau sepanjang 504hari. terima kasih. kau ni kekadang sweet jugak, kekadang hambar, kekadang baran, kekadang kelakar tapi semua perangai kau aku sukaaaaaa. hahaha. menyampah tak ? -,-
aku taktau macam mana aku pun ada hati dengan kau, taktau macam mana bole suka, syg kau tu semua laa kan. tapi serius aku ikhlas. hmm senang cerita benda tu timbul sendiri. hihiihiihi.

Aku ingat lagi, masa kita jiran,. kita selalu lepak dekat tembok rumah memasing, main hujan sesama. apa kata orang tu, dance in rain? ecececececey, konon sweet laa. harharhar. banyak kot kenangan kitaa. apa lagi ekk. haaa, kita g Bukit Merah. ehh, vacation la konon yee. ahhaha. sebelum tu, kita pernah g vacation jugekk tapi dekat Lost World Tambun. hahaahah. hat tu kelakar, aku menangis masa dekat zoo tuu. tapi kau gelak kan aku. kurang ajarrrrr! hahaha.banyak lagi kenangan kita kat situ kann. Pasni ni nak pergi mana pulak paan ? heeeee. 

kau nak tau tak, kengkawan aku suka tengok gambar selfie kita berduaa, dorg kata paan ni sporting, layan je insyi. hehe. mana taknya, setiap kali date, wajib amek gmbar okayy, k hadiah 1st anniversary, aku hadiahkan kau semua gmabr kita dari 1st gmbar kita until the end of 1st anniversary. hehehe.

kau nak tau, youre the best among the best even kau suka sesuka hati marah aku. tapi aku syg baran kau tuuu.
Banyak lagi nak cerita tapi taktau nak menghuraikannya -.-
last, aku sayang kau farhannnn.
*kinci*



Thankyou stalk-ing me , do again !

No comments: