surat tak rasmi kepada Roommates

 Hey hey hey! nak kata minggu ni last untuk budak politeknik latihan industri dannnn budak budak poli final exam. Sedihh! sebab? bakal berpisah dengan housemates sekarang ni :'(



kepada Roommates :

  sayang aku semua, mula sekali aku mintakmaaf okay? kita baru je kenal tapi aku rasa macam lama dah kenal korang. best best best! aku sukaa. happy je. kita sentiasa gelak bahak sesamaa even kita jarang sangat hang out sesama. sooryyyyy babe!
   Rasa macam cepat je masa berlalu. sedar taksedar kita semua terpisah. kauorang jangan lupa aku taw? aku suka korang. suka! betul betul suka. macam nak je duduk dengan kauorang lagi. nanti aku rindu kauorang macam mana? :( sedih tahu tak?! siapa nak kejut aku tanya nak beli nasi lemak tak? siapa nak kejut aku suh makan ubat? hmmmm sedih sedih. siapa nak gelak dengan aku pasal idris? siapa nak maki maki cerita pasal jantan? siapa siapa. iloveyou kauorang semuaaa.


Daripada : insyirah.




* okayy, insyi nak share yang insyi kena hantar final report dann presentation pada 14 Mei 2013 tapii satu haprak apa takbuat lagi. goyang kaki je. dah tuu laporan harian dan mingguan pun tak update lagi . surat tamat li pun takbuat lagii . eh apa nak jadi lah. dasar budak pemalas! 




Thankyou stalk-ing me , do again !

No comments: