29/12

Haii. Selamat tahun baruu. Selamat datang 2014 kihkihh.


okayyy, 29/12 aritu birthday paan. rasanya macam nothing special je. sebab takdapat sambut sebab dia on call. ingat nak lunch tapi dia kena pergi site pulekk. pahtu ingat nak ajak dinner tapi dia taksempat balik. kesian birthday boy kita nii. tapi malam 28/12 kita sempat bagi dia hadiah. tu jee.aku cuma bg sebotol full of m&m. yg special yee, botol tu aku hias sendiri and 3 peket besar m&m. motif? haaa tu fav dia tauu. gila m&m betoi paan ni. dann patung gebu m&m from singapore herherher.
lagi satuu, hmmm perfumee. ohh serious aku jatuh cinta dengan bau perfume tuu. agagagaga.





tapi harini 1st january 2014 kita sambut birthday budak tuu. hahaha. ajak lunch je. tu pun dekat Dominos pizza jee. muahehehe
okay la tu kann. even sekejap je jumpa dia. hmmm padahei dok setaman je pun. sedih. memasing busy. erghhh!

sekarang ni comel je paan ajak dating. hahaha. sayang dia lahh. hehe even selalu gadoh. takpaa dugaan tunang katakoo bhahahaha.





Dear paan kenet kemetot,

 i do love you. hmm sorry kalau aku banyak buat kau sakithati, makan hati, terasa hati tu semuaa. sorry kalau aku ni takpaham kau, buat kau serabut. serious aku takda niat pun. mungkin aku stress sangat kot. so, tempias kat kau. sorry k? muahehehe.

hg dengar lagu ni k. tajuknya kamu yg pertama - geisha. khas utk hg. harharhar.

*kinci*




Thankyou stalk-ing me , do again !

No comments: