Roman



Tanggal 12 Januari 2014, jam 3.13 petang aku rasa bahagia sangat. Senyum lebar sampai ke telinga katako. Hahahaha. Mana tak yee, aku dapat hadiah yg paling istimewa dan akan membuat hari-hariku tersenyum. Kihkihh. Nak tau takkkkk. Paan belanja kita arnab seko. Omel angat tauu. Hikhok. Geram nengok bulu gebu gebas dia tuu. 
“ orang lain bagi awek dia teddy bear bagai, tapi aku nak hg arnab. Bg hidup puye “ – Mohamad Farhan. Nak tengok tak? Japp jap nak upload. Hehehe.

Omey takk? Kehkehkeh. Sekarang ni, tiap kali bangun tidor, nak pegi tidor, nak mandi, nak itu nak ini, ehh asal turun bawah la kira nyaa, pasti nak jenguk si Roman ni, nama dia Roman. Dia ni jantan. Suka gilaa dgn dia nii, geram pun ada. 



Dear Farhan,

Terima kasih untuk arnab ni. Terima kasih wujudkan Roman dalam hidup aku. Terima Kasih bagi aku kebahagiaan disamping Roman. Terima kasih memahami aku ketika aku kesunyian, lalu kau memberikan aku Roman. Terima Kasih melayan permintaan awek ngegada kau ni. Terima Kasih untuk kejutan ini. Aku hargai sayanggg. ecececey. You’re the best among the best sweetheart. Upps!
*Kinci*


Thankyou stalk-ing me , do again !

No comments: